Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

Om systemet

SOSWEB er et digitalt system med en tilknyttet app, som spiller sammen med systemet. Her kan I  samle alt omkring virksomhedens arbejdsmiljø, miljø og kvalitet ét sted. 

Det giver overblik og sikkerhed for, at der er styr på det hele. Samtidig er det nemt og hurtigt, så SOSWEB sparer virksomheden både tid og penge.

I opnår med SOSWEB en lang række konkrete fordele som eksempelvis:

  • Let og hurtigt at finde oplysninger og dokumentationer
  • Udstyr og værktøj er altid i orden pga. systematisk eftersyn
  • Booking af udstyr sikrer effektiv planlægning
  • Opgavestyring, dokumentationer, skabeloner m.m. er let tilgængelige
  • Registrering af hændelser, så fejl og ulykker kan forebygges
  • Styring af medarbejdernes kvalifikationer og kompetenceudvikling
  • Hurtigt overblik over kemiske produkter og instruktioner lige ved hånden
  • Udarbejd kemisk risikovurdering (APV)
  • Opbyg overskuelige ledelsessystemer til arbejdsmiljø-, miljø- og kvalitetsledelse

SOSWEB giver desuden virksomheden en stor fordel, når I skal give tilbud til kunder, fordi der er styr på de dokumentationer, som Arbejdstilsynet og andre myndigheder kræver, og som flere og flere kunder efterspørger.

Digitalt arbejdsmiljø

Digitalt system og app til arbejdsmiljø, miljø og kvalitet

sosweb

SOSWEB er opbygget i moduler

SOSWEB er opbygget i separate moduler inden for forskellige områder som eksempelvis teknisk udstyr, kemi og medarbejderkompetencer. Dermed er systemet til gavn for mange funktioner i virksomheden. Det gælder både til styring af arbejdsmiljøet, kvalitet og arbejdsmiljøledelse, men også eksempelvis HR-afdelingen kan nyde godt af systemets funktioner.

I vælger selv hvilke moduler, der giver mening at anvende i forhold til netop jeres virksomhed. 

Effektivisér hverdagen med unik app

Vi har også udviklet en speciel app til SOSWEB-systemet. Med app’en kan du udføre arbejdet inden for udvalgte områder meget hurtigt og effektivt.

Du bliver samtidig mere fleksibel og kan nemt tilgå de udvalgte funktioner, uanset om du befinder dig i virksomheden, i din bil, hos en kunde eller andre steder. Det, du foretager dig i app’en, bliver automatisk opdateret i selve systemet.

 
Spar tid med disse funktioner:

  • Indrapporter hændelser med billeddokumentation
  • Book udstyr og maskiner
  • Udfør eftersyn på udstyr og maskiner
  • Hent dine instruktioner på kemiske produkter

Adgangen til kemi og udstyr kan gøres endnu lettere med den indbyggede QR-scanner.

Få en gratis og uforpligtende demo af systemet

Før I tager en beslutning om at købe systemet, giver vi jer gerne en online demonstration af SOSWEB via Teams. Denne er gratis og helt uforpligtende. 
Kontakt os for at aftale nærmere. 

Du kan også downloade en brochure om SOSWEB herunder.

 

Sådan kommer I i gang med SOSWEB

Når I har besluttet jer for at ville købe adgang til SOSWEB, er det let at komme i gang med at anvende det. En af vores konsulenter sørger for den grundlæggende opsætning. Samtidig sikrer vi, at I kommer godt i gang med en introduktion til de forskellige moduler og oplæring af de primære personer, der skal anvende systemet hos jer.

Der bliver ikke installeret noget på jeres computere, da det er et online system.

Vi hjælper også gerne med de praktiske opgaver fremover

Fremover har I mulighed for at lade os hjælpe jer med det praktiske arbejde i SOSWEB som eksempelvis at opdatere dokumenter. I får en fast konsulent tilknyttet, og det indgår som en del af det generelle samarbejde med Avidenz.

 Med SOSWEB får du derfor ikke bare et system, men du får et samarbejde med  fageksperter, der rådgiver dig om virksomhedens arbejdsmiljø, miljø og kvalitet.

Kontakt os

Vil du høre mere om SOSWEB?

Vil du vide mere om SOSWEB og eventuelt have en gratis og uforpligtende online demo af systemet, så udfyld nedenstående formular, og vores SOSWEB-konsulent, Mikkel, kontakter dig hurtigst muligt. 

Vi har konsulenter i hele landet

Vi vil være den bedste samarbejdspartner, når virksomheder vil udvikle deres arbejdsmiljø.

Vores hovedkontor ligger i Odense, og vi har konsulenter fordelt over hele landet. Vi er derfor ikke langt fra dig.